söndag 25 december 2016

Smakboxen december 2016.

Jag och mitt klickgalna finger... ja, det råkade bli en prenumeration innefattande 3 smakboxar. Och den första kom dagarna före jul. Som en julklapp till mej själv får man väl se det då...typ :-)
Skriver in allt eftersom vad jag tycker om de olika produkterna.
Detta var vad Smakboxen innehöll denna gång (klicka på bilden för att förstora den)


1. Liquorice delux från Bubs - söt lakrits som vara såååå god!
2. Manitoba Cream från Ramlösa Kvarn - fantastiskt mjöl att baka med!
3. Aprikosmarmelad från Bonne Maman
4. Butter Waffles från Jules Destrooper - knaprigt goda, smörsmakande kakor
5. Highland mist, lätt mörkrostat, kaffe från Cafego
6. Triple Mountain, skånerost, kaffe från Cafego - smakrikt, gott kaffe.
7. Volcanic blend, extra mörkrost, kaffe från Cafego
8. Ekologisk kardemumma från Santa Maria - kardemumma är alltid bra!
9. Musli Jordgubb & Mandel från Risenta - musli är inte min grej men bortsett från det helt okej.
10. Helgknäcke från Pyramidbageriet - verkligen hårt knäckebröd som lovad mer smak än det hade.
11. Peelers Strawberry från Fruit Bowl - mjuka stänger av jordgubb. Verkade goda :-)
12. Yoghurt flakes från Fruit Bowl - försvann lika raskt som jordgubbsstängerna
13. Salami Sticks från Gol - smakrika små stick perfekta som snacks, till tapasbrickan osv
14. Rågskålar från Linkosuo
15. Herrgårdscider Rose' - godkänd men inget jag skulle köpa igen.
16. Ekologisk köttbuljong från Knorr - buljong är alltid bra!
17. Skumtopp jordgubb från Delicato - barnen var förtjusta men jag föredrar de i choklad
18. Ädelost på tub från kavli

Tillsammans värt ca 402 kr 

Vill DU testa en box till lite förmånligt pris så gå in på Smakbox och använd min kod s9qxyd så får du 10% rabatt på din första box. Ordinarie pris 199 kr.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar