fredag 24 juni 2022

Long time, no see...

 Ja, jag sköter mej inte riktigt härinne, men jag ÄR härinne rätt ofta faktiskt! Använder min blogg som min favoritkokbok :-)

Jag har många gånger tänkt köpa kokböcker till mina söner tills de flyger ur boet men sen inser jag att den bästa kokboken har dom ju HÄR med mammas bästa recept och hur många ungdomar läser en fysisk kokbok numera?

Hursomhelst så har det ju hunnit bli MIDSOMMARAFTON sen sist jag skrev. Vi firar inte stort men alltid med vissa favoriter på bordet.

Vi har Janssons frestelse, köttbullar och prinskorv, ägghalvor, kokt potatis och i år den oftast bortglömda sillsalladen. Vad MÅSTE finnas på din midsommartallrik?

Jag hoppas att ni alla får en lugn och behaglig midsommar, i år med strålande sol 🌞



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar