Den här lilla desserten såg jag inne hos Mackans Kost och ibland undrar jag varför man inte kan komma på nåt så gott och enkelt själv :-)
Till fyra portioner behöver du detta:
- knappt 1 liter jordgubbar
- 2-3 dl vispgrädde
- 4 GB Sandwich
Vispa grädden, dela jordgubbar och GB Sandwich i mindre bitar, varva i efterrättsglas.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar