Har ni sett nåt så sött? och GOTT!?
Med risk för att tjata om rabarber och jordgubbar men det ÄR den bästa kombon!
Ikväll överraskade jag mannen med varsin liten minipaj :-)
Till dessa två småttingar hade jag:
1 dl vetemjöl
1 dl havregryn
1 dl strösocker
100 g smjukt smör
Nyp ihop och fördela över bären.
Kör i ca 20 minuter i 200 grader.
Bären vet jag inte riktigt hur mycket jag hade
av varje men de blev kanon!
Smakar mest och bäst ljumna tillsammans med vanlijsås.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar