tisdag 22 december 2020

God Jul 2020

 Jag har nog varit den sämsta julbagaren i år, jag har inte ens bakat saffransbröd. Köpte saffran så tanken fanns där men inget blev gjort...

Julgodis brukar jag ju göra flera sorter men i år blev det bara en sats Rocky Road. Köpegodis resten.

Meeen, jag ser att Ni är många som är inne och hälsar på här och letar recept trots min ringa aktivitet och det gör mej glad ❤

Lite snabblänkar bjuder jag på...

Allt godis hittar ni HÄR

Och alla julrecept samlande hittar ni HÄR

Det som är ett MÅSTE på julen hos oss är Janssons frestelse, Rocky Road, Cheesecake med pepparkaka och såklart Risgrynsgröt, antingen gjord i CrockPot eller i kastrull i ugn, båda SÅ smidiga!

Julskinka och köttbullar liksaså.

Hoppas att ni alla får en riktigt lugn och skön jul.

Håll Er hemma och håll Er friska ❤




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar