söndag 26 juli 2015

Det börjar bli trångt i skåpen...

...men jag kan väl inte rå för att jag hittar så mycket på loppis som jag bara MÅSTE köpa!?
Igår var jag till ett större loppis i Västerås och detta är vad jag kom hem med. (Klicka på bilden för att få den större)
  • Smörbytta design Erik Kold, heeelt underbar retroserie som jag också bara MÅSTE få mer av!
  • Vacker äldre kakburk i plåt.
  • Kakburk i plast med Carl Larsson motiv.
  • Stooor brödburk i plåt
  • Potatisskalare från Nilsjohan.

Kan inte se mej mätt på smörbyttan...
Lite repig men herregud, jag är också från 70 talet och har definitivt sett bättre dagar jag med ;-)

Men som sagt, mina få skåp i mitt lilla kök börjar bli vääldigt överfulla. Risken att få grejer i huvudet när man öppnar dem är överhängande. Så jag måste antingen rensa eller skaffa större kök.
Skulle definitivt föredra det sistnämnda...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar